مجلسی

9 نکته کلیدی استایل با شومیز

9 نکته کلیدی استایل با شومیز

شومیز یکی از پر طرفدارترین لباس ها و اکسسوری های کمد هر خانم است، زیرا این لباس ها بسیار کاربردی و تقریبا در همه مجالس و مهمانی ها قابل استفاده هستند. خانم های شیک پوش با ست کردن شومیز با شلوار یا دامن مناسب می توانید به راحتی استایلی مناسب برای مهمانی که در آن شرکت خواهید کرد ایجاد کنید و دیگر نگران انتخاب استایل نباشید.

در ادامه به شما نکات مهم و کلیدی استایل با شومیز را می گوییم که چه استایل و ستی، برای چه موقعیت ها و مجلس هایی مناسب تر است. پس اگر علاقه مند به پوشیدن شومیز که یکی از راحت ترین مدل ها برای خانم ها و مناسب برای افراد در هر سنی است، در ادامه با بلاگ بوتیک نیک همراه باشید.

  • مهم ترین نکته در استایل شومیز، رنگ دیگر آیتم ها هست که باید سعی کنید رنگ شومیز را با رنگ دیگر لباس‌ها متناسق کنید. برای این کار می توانید از رنگ های مکمل یا متضاد در کنار هم استفاده کنید.
  • برای مراسم رسمی حتما باید جنس و رنگ شومیز شما کلاسیک و رسمی تر باشد و با یک شلوار راسته یا بگ پارچه ای آن را ست کنید.
  • در موقعیت‌های غیررسمی، به خود اجازه دهید با رنگ‌ها و سبک‌های مختلف آزادانه آزمایش کنید.
9 نکته کلیدی استایل با شومیز
  • اکسسوری‌های مناسب را انتخاب کنید تا ظاهر شما را کامل‌تر کنند.
  • انتخاب طرح و الگوی لباس و شومیز بسیار مهم است. باید طرح و الگوی لباس و شومیز به هم ربط داشته باشند و با هم تناسب داشته باشند. پس  سعی کنید شومیز و شلواری را با هم ست کنید که طرح و مدل آن ها با یکدیگر هماهنگ باشد. 
  • اندازه لباس و شومیز بسیار مهم است. لباس باید به اندازه شما باشد و شومیز نیز باید به اندازه لباس شما باشد تا ظاهر شما بهتر به نظر برسد.
  • در انتخاب شومیز و شلوار، به اندازه های بدن خود توجه کنید.
  • چنانچه شومیز شما دارای طرحی شلوغ است، بهتر است آن را با یک شلوار ساده هماهنگ کنید و بالعکس.
9 نکته کلیدی استایل با شومیز

سخن آخر

برای ست کردن شومیز با هر آیتم دیگر، باید به رنگ، طرح، اندازه، جزئیات، موقعیت و سلیقه شخصی توجه کنید تا مجموعه کامل و شکیلی را شکل دهید.
برای دیدن جدید ترین شومیز های بوتیک نیک روی دکمه زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *