مجلسی

3 مدل کت و شلوار زنانه + تصویر

3 مدل کت و شلوار زنانه + تصویر

در این مطلب می خواهیم 3 مدل کت و شلوار زنانه کاربردی و خاصموجود در بوتیک نیک را به شما معرفی کنیم که علاوه بر جذابیت آنها، استایل رسمی و خاصی به شما می دهند که در مهمانی ها یا حتی جلسه های رسمی می توانید استفاده کنید.

 

  1. کت و شلوار آزاده

آزاده، یکی از بهترین و رسمی ترین کت و شلوارهای موجود است، یقه این کت، انگلیسی است که جذابیت آن را چندین برابر کرده و دست شما را برای استایل کردن آن آزاد گذاشتهاست.
در زیر کت می توانید از شومیز های ساده یا شومیز هایی که یقه کار شده ای دارند استفاده کنید. این کت دو دکمه دارد که با توجه به استایل شما می توانید باز بگذارید یا ببندید.
شلوار این کت دمپا است که به زیبایی این مدل افزوده. کت و شلوار آزاده در 8 رنگ موجود است که در دسته کت و شلوار ها می توانید رنگبندی آنرا مشاهده کنید.
3 مدل کت و شلوار زنانه + تصویر

2. کت و شلوار درباری

این مدل کت و شلوار برای خانم هایی که استایل آزاد تری می پسندند مناسب است. مدل درباری، دارای یقه انگلیسی است که دکمه ای در کت وجود ندارد و آزاد می ماند و ایستایی بسیار عالی دارد.
شلوار این مدل بگ است و حالت آزادی دارد و با پوشیدن این شلوار احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.
این مدل هم مانند آزاده، دو جیب کاربردی دارد. رنگبندی این مدل به 4 رنگ بسیار زیبا محدود شده که شما می توانید با کلیک اینجا، تصاویر کامل مدل درباری را مشاهده و در نهایت خرید کنید.
3 مدل کت و شلوار زنانه + تصویر

3. کت کراپ و شلوار 6 دکمه

سومین مدلی که معرفی می کنیم شامل کت کراپ که بسیار ترند است، می شود و دارای شلوار دمپا می باشد.
کت کراپ این مدل دارای 6 دکمه است و یقه بسیار خاصی دارد. در سر آستین این کت هم دو دکمه کار شده که به زیبایی این کت افزوده است. پشت این کت یه پیل جذاب کار شده که پوشیدن و استفاده از این کت را برای خانم های شیک پوشی که شانه پهن داردند، راحت تر کرده است. رنگبندی کت کراپ و شلوار 6 دکمه به 3 رنگ محدود شده که از رنگ های پر طرفداری هستند. برای دیدن رنگبندی این مدل، اینجا کلیک کنید.
3 مدل کت و شلوار زنانه + تصویر
برای دیدن جدیدترین کت و شلوار های بوتیک نیک روی دکمه زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *